måndag 26 oktober 2009

Första TC passet!


Idag så har jag vart ledig!, gött som fan har det varit. Så jag vakna väl halv 12, så min frukost bestod av två stekta korvar i bröd och en nutella macka. sen vid ca 2 tiden så drog jag till skolan för att köra vintersäsongens första TC pass, vi hade en rättså lugn början så det vart bara 5 st 8 mins intervaller, men det sög som fan, var spyfärdig redan efter andra intervallen, men det var bara till o bita på tre sista. Efter det så bärde det hem igen o fixa lite kräng. kl halv 7 så drog jag till gymmet o körde lite överkropp. Helt slut i kroppen är jag nu. Men nu ska jag festa lite med min julmust, så ni lär ha ett fint lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun