tisdag 15 december 2009

Snart Jullov!


Tjääna!
Min nästkommande säsong kommer jag köra i WWW.teamcannondalesverige.se, Teamet består av mig och Tobias Ludvigsson (tobbeludde). Det kommer bli fett nice!;)
Annas har min träning flytit på bra den senaste tiden och det känns kanon! Har haft hur pigga ben som helst!
Just nu är jag inne i min så kallade hård vecka!, så mina ben är grymt möra nu, o nån vila kommer jag inte ha, för imorn så är det bandy tunering i skolan, så vi hantverkare kommer ju plocka hela skiten rättså göttt!!!
Höll nästan på och glömma den fetaste nyheten. Jag ska nämligen börja i den nystartade cykel skolan i falun till hösten år 2010, det kommer bli så jävla nice!!!
Det var väll allt för denna gång.
Ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun