söndag 31 januari 2010

snart så kan jag sitta på hojjen igen!


Nu har jag nästan vart sjuk i en vecka, så jag har inte kunnat träna på ett bra tag, så jag längtar så grymt mycket tills jag kan träna igen! Och nu på ons så drar vi till sälen på träningsläger, komemr ha med mig datan så komemr förmodligen blogga varje dag, kanske efter varje pass om jag tyar;).
Vi ska cykla dit med, så det blir ca 13,5 mil på vinterhojjen, sen är det ju tävling som gäller i slutet när vi ska upp på fjället, då går det uppför i ca en timme, längtar! Och i helgen så har jag vart på information i Falun om den nya cykelskolan och allt, det verkar grymt lovande!
Nu är det köping som gäller.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun