fredag 16 april 2010


Det var ett tagsen jag bloggade nu! Jag har haft mycket att göra, mest en massa bil åkande med fassan!
Men nu senast så har jag vart på landslagsläger på Bosön!
Träningen där gick väl sådär, känner mig inte alls hundra, men jag vet att dom sista växlarna finns där nånstans gömda i mina ben det händer att dom smyger fram ibland, men dock för sällan:(.
Nu i helgen så är de Östgöta loppet som står på listan, hoppas att det går att åka som jag vill då!
Igår så testade jag mina tempohjul för första gången, fy fan vad gött det var!, körde några 4 mins intervaller, det gick att åka rättså snabbt fast man hade sega ben.
Idag så ska jag bara ta det lugnt, kanske dirta lite efter skolan:)
Nu ska jag plugga vidare, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun