lördag 12 februari 2011

En massa skitsnack!

Jag vet inte om Ni har uppmärksammat det men idag fredag 11 februari har Velodrom & Mästarfabriken begärt företaget i konkurs.
Detta medför inget för Er träning eller närvaro i anläggningen.

Verksamheten kommer att drivas vidare av konkursförvaltare Henrik Jalkenäs på Sylwan & Fenger-Krog och försöka hitta en ny partner.

Så alla som nu tror tackvare allt snack att man inte får cykla på velodromen tror fel, det är bara att åka dit och cykla som innan!. Och alla som inte har cyklat velodrom än kan jag säga att ni har missat nått. Jag själv känner att mina ben klara av att pressa ut mer och jag kan åka med högre kadens och kunna spurta snabbare än vad jag nånsin har kunnat göra innan, och allt detta är tack vare veldromen, så jag tycker alla som har möjligheten till att köra ska göra det!

1 kommentar:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun