lördag 5 mars 2011

Distans i vårVäder!

Idag så var det dags för lite distans!. Och tro det eller i men jag vakna med fågelkvitter precis utanför fönstret, riktigt fint var det!.
Distans rundan idag vart fin som bara den, körde till och med benvärmare utan att frysa!. Jag hade medvind i ca 4 mil, så där gick det verkligen att trumma på!, när jag väl kom fram till dom jag skulle cykla med så vart det en del sjuk motvind, men det var kul och träffa en massa gamla cykelkompisar!. Imorgon så det bär det upp till Falun igen, åker bil här i från kl 9,30, så det ska bli nice!
Sitter och käkar godis nu och lyssnar på en finfin låt http://www.youtube.com/watch?v=3IU2aRcvZzs&feature=player_embedded . Men snart så blir det film!.
Ha det alla!

1 kommentar:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun