tisdag 7 augusti 2012

Laddar på!

Sen senast har det hänt en del, men det största och det absolut bästa är min nya träning som jag påbörjade för ca en månad sen, som jag verkligen själv känner att den redan nu har gjort mig till en bättre cyklist. Så det ska bli grymt kul och se hur mycket snabbare det kommer gå till nästa säsong!
I helgen så körde jag Kalmar Gp, inte för mitt lag, Trek Sweden Racing. Refero lånade in mig till racet, tyckte förstås att det var grymt kul att dom tyckte att jag var så pass bra och att dom la sitt förtroende på mig!, så det var bara att gasa så att jag inte gjorde dom besvikna!.
Lyckades med detta då jag fick en kram av lagledaren efter målgång!
Lyckades med att klämma till med en sjätte plats, då detta känns riktigt bra om man tänker efter vilka cyklister det var som stod på startlinjen!.
Men Kalmar var inte mitt stora mål denna höstsäsong, det är Tour Of  Jämtland som drar igång onsdag nästa vecka, ska bli grymt kul och jag är nått enromt taggad till racet!
Men fram tills det så är det bara till att träna på så att formen kan bli ännu bättre än vad den är för tillfället :)
Hitta en bild med på mig  från racet, det är jag i grönt! http://www.ostran.se/SPORTEN/Andra-raka-segern-foer-Bertilsson .
Passar även på att gratta Bertilsson ännu en gång till sin finfina vinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun