torsdag 13 september 2012

Vecko Nytt

Sen helgen så har formen börjat kännas bättre, mycket bättre än vad den va under racen i helgen!.
Gårdagens pass var slakt med mig själv, idag lika så.
Hoppas på att kunna klämma till med nått fint på racen i Danmark helgen som återstår!.
Beställde en ny jacka igår med, med den jackan så hoppas jag att jag kan se ut som en rik greve, det hade i såna fall vart nice! väntar med spänning.
Och som alla kanske har gått och väntat på, dagen då min finfina super snabba trek ska säljas, ni slipper vänta längre, för nu är det dags!
Hojjen är gudomlig, styv som kattsingen, snabb uppför och utför, och på platten för den som vill och kan..
Nya höljen och vajrar är det med, så bra va?!
En Madone 6 serie är det, scram red utrustad och Bontrager RXL hjul, som går ruskigt bra på både träning och tävling!
Och om du köper denna hoj, så är det du, och 11 andra i hela världen som har en sånhär bike med just den lacken! rättså fett !
Tyvärr så är blogger lite efterblivet just nu så kan inte lägga upp bilderna, men är ni sugna så är det bara att höra av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun