lördag 24 september 2011

Race Säsongen över!

Dom två sista racen hade jag grymt fina ben på, men ingen gick som jag ville ändå, krach i Ramnäs och min hjärna kracha i Fagersta..
Säsongen 2011 tycker jag själv har funkat bra för mig, min steg upp i elitklassen har gått bättre än jag trott, så det är jag väl glad över!
Nu håller jag med dom sista träningsveckorna innan jag ska ha lite höst vila, blir inte så lång vila på grund av att jag var borta från tränandet i 5 veckor under sommaren.
Dagens pass vart lite back intervaller, 12 vänder upp på Sjulsarvsbacken fick det bli. Benen var trögstartade men fick igång efter ca hälften kört!
Tror att maxpulsen låg precis under 180 slag per minut.
Nu sitter jag här med en härlig Cappuccino och njuter lite!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun