lördag 10 september 2011

Träning!

Har nu kommit igång med träning på allvar, lite sent kan man ju känna. Men vill kunna åka bra på mina två sista race för säsongen. I veckan så började jag verkligen känna att mina krafter i benen är påväg tillbaka, och det är nice!.
Idag så ska jag ut på ett distans pass med en del spurter, blir nog en kaffe i leksand med, om jag nu känner mig värd det när vi kör igenom byn.
Och har två hojjar att sälja:
Bike 1

Färger
Platinum/Crystal Pearl White/Silver

Ramset

Ram
5-serien TCT-karbon, E2, BB90, invändig kabeldragning, DuoTrap-kompatibel
Gaffel
Bontrager Race X Lite med E2 aluminium-styrrör, karbonkrona och -ben
Storlekar
50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 cm
Frame fit
H2

Hjul

Hjul
Bontrager Race Lite
Däck
Bontrager R3, 700 x 23 c

Drivlina

Växlar
SRAM Force, 10-delad
Framväxel
SRAM Force
Bakväxel
SRAM Force
Vevparti
SRAM Force, 50/34 (kompakt)
Kassett
SRAM PC-1070 11-28, 10-delad
Pedaler
n/a

Komponenter

Sadel
Bontrager Affinity 2, ihåliga CrMo-stålrails
Sadelstolpe
Bontragers justerbara sadelmast, 20 mm offset
Styre
Bontrager Race X Lite VR-C, karbon, 31,8 mm
Styrstam
Bontrager Race X Lite, 7 grader, 31,8 mm
Styrlager
Integrerade kassettlager, kapslade, aluminium, 1 1/8" övre, 1,5" nedre
Bromsar
SRAM Force-broms med SRAM-bromshandtag

Tillbehör

Handtag
Bontrager gellinda


Bike 2
är 2010 cannondale flash men xx växlar och bromsar, carbon hjul mm.
Om ni är sugna så hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun