torsdag 29 november 2012

Dagens

Blev igår klar med mitt hopplock till vintercykel, hade en trevlig stund på mc center igår, den blev bättre när Åhus egna kung Matsi kom på besök, han skulle med fixa cykel som mig.
Hojjen kändes skit första två timmarna, efter att jag höjt sadeln och tryck i mig lite fransk brie ost så kändes cykeln och livet genast bättre!.
Men ska fixa lite på inställningarna imorgon så att jag kan känna mig mer pepp på livet när jag kör distans.
Det där med att käka brie ost på passet kändes hel rätt, mest fett så blodsockret höll sig lugnt, eller mer eller mindre i botten..
Imorgon så är det gym och tc, ska bli nice det! Fick med chansen på mitt velodrom läger tillfälle till att träffa Faluns helt egna Chris Hoy och min nya idol, Dallas the man!
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun