onsdag 14 november 2012

Snart Dags!

Dagens pass var tunga, hatar att springa över allt annat. Men ibland måste man, en gång i veckan får jag klara mig på, som tur är!.
Men löpningen kändes bättre idag än förra gången, kände mig inte som en elefant, lite mer som en oxe den här gången.

Passet på TC biken var med segt, men det kändes bättre mot slutet!.
Vet inte hur länge sen det var senast jag körde 8or, vintern 2010 kanske?.
Imorgon är det distans med Gud, ser fram emot det, tror att han bara kommer hetsa sönder som han alltid gör på vinterdistansen, och jag brukar inte lägga mig, vi brukar börja på ca 25 kmh och efter ca 30 min så ligger vi runt 33kmh.. Men detta får absolut inte hända imorgon, jag kommer i sådana fall ryta till..

Har en gammal bild med på mig, tagen när jag vann VångaHillspint för ett par år sedan. Hade även då stora drömmar så att säga.

Om ni vill veta lite mer om vad som händer under min vardag så besök även min twitter, @BennySonesson.
A tout á l`heure !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun