söndag 14 april 2013

Kasst

Helgens Swe premiär gick kasst, riktigt kasst.
Lördagens race så stämde inget, jag var helt enkelt för dålig och för omotiverad, då går det bara inte att tävla..
Laddade om så gott jag kunde till dagens race, som även ingår i SWE Cup!
Benen kändes bra, nästan så bra som dom ska kännas, motivationen var näst intill på topp!
Men med ca milen kvar så punkterar jag, så SURT! Loppet var över när det var som roligast..
Nått som var ännu kassare var att vi inte fick ha srevicebil efter oss under loppet, det är för fan SWE Cup, då borde klubban ha ordnat tre st kommissarier som då skulle resulterat till att vi alla hade fått ha en service bil efter oss under racet, mycket dåligt enligt mig!
Det var det, laddar om till nästa race då jag ska va snabb(förhoppningsvis) och slippa strul.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun