fredag 19 april 2013

Nyhetsbrev!


Har tänkt att skriva ihop mitt första nyhetsbrev för denna säsong, så du som är sugen på att få mitt brev en gång i månaden skriver bara din mejl adress nere i kommentar fältet, eller så mejlar du mig, Bennysonesson92@hotmail.se .
Dagarna som gått nu efter helgen så har jag bara kört distans, har fått ihop bra många timmar och det kommer bli rättså många mer. Har kört lite med Christian Bertilsson, var kul att träna med han då vi inte träffat varran på en evighet, kan säga att vi hade mycket skit att snacka om! Hähä. Passade även på idag att köra ett ben pass på gymmet, så inväntar årets träningsverk, ska bli nice...

Nu till helgen så blir det att reka av SM banorna nere i Åstorp, sen vidare till Båstad då man ska va med och träna på CampBåstad2013, ska bli kul att träffa massa nytt folk och diskutera det man lever för, cykel!

Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen, Ha det!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun