onsdag 30 november 2011

Livi Test

I går så stod livi testet på schemat, inte något man går och längtar till, man är mest orolig över hur man ska överleva denna gång, alla andra gånger så har jag lyckats överleva så var bara att förska tänka bra tankar om det..
Men testet gick bättre än förväntan, vad jag själv såg på watt mätaren så klämde jag ut mer denna gång än vad jag gjorde föra året, så det var kul!.
Senare på dagen så vart det lite velodrom cykling, vi körde en så kallad Ya mini omnium, var sjukt kul men kroppen skrek efter vila.
Men vilan fick bli efter passet.
Mini omniumen gick sådär, gjorde en del små tabbar som drog ner mig rejält i resultat listan..
Idag så har jag ännu lyckats att få ihop en fin träningsdag med ytterligare två pass, ben styrka på gymmet i morse och avslutade dagen med ett tc pass och medicin boll övningar men benen var bra sega, kan förstå varför.
I helgen så blir det att åka hem Skåneland igen för ett lite teamläger/teamträff, ska bli grymt !
Slänger ut en länk med på en låt som gått varm i lurarna under dagen! http://www.youtube.com/watch?v=I-go2YXIr5o 
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun