onsdag 7 december 2011

Trek Sweden Racing!

I helgen som vart så var jag hemma i Skåne på ett team läger/team träff som jag skrev i förra inlägget.
Allt var  bättre än vad jag kunnat tänka mig!
Det nya teamet var riktigt bra, så det kommer bli en riktigt bra säsong som jag har framför mig!
Men vädret var inte på vår sida nere i söder, regn, kallt och blåst bjöds det på. Men vi tränade på som bestämt!.
Idag så snöar det på riktigt i Falun för första gången denna vinter, känns skönt och hoppa spå att man kan åka skidor snarast!
Hinner inte skriva mer här, måste till skolan..
Om ni vill veta mer om Trek Sweden Racing så besök denna facebook sida: https://www.facebook.com/pages/Trek-Sweden-Racing/314071478607861
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun