fredag 30 december 2011

Distan med skånes snabbaste tjej

Var grymt trött i morse när jag gick upp, hade knappt kunnat sova under natten, drömde bara en massa..
Men upp skulle jag!
Kl 10,30 drog jag hemme ifrån, inte super tidigt men det kändes sjukt tidigt ;).
Mötte upp Hanna Nilsson i Fjälkistad, hon har redan vart ute i två så det blev bara två timmar med hon innan hon begav sig hem.
Fick lite regn på oss under distansen med det härdar bara..
Efter att lämnat av Hanna så skulle jag försöka få ihop 2 timmar till, rullade runt på lite nya och gamla vägar i Kristianstad trakten innan jag begav mig hem, tryckte på en del sista timme, kändes helt ok men var mör i slutet.
I morgon så är det nyårs firande, taggad till 1000!
ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun