lördag 11 februari 2012



Idag så bestämde jag mig för att köra tre timmar på velodromen och sedan köra ute den sista timmen istället för att ligga och nöta i kylan alla timmarna, tyckte jag var smart att komma på detta!
Det var rättså många på morgon passet så vi körde en del, både lungt och hårt, tror att det blev för hårt för Daniel Rytz iaf då han vart rättså skapligt bort fintad på en av fartlekarna vi körde ;).
In på den sista halvtimmen så känner jag att det går ojämnt på nått av däcken så stannar och kikar upp vad som är fel, ser på bakdäcket att är nått brutalt slitet och slingrar sog på hjulet på ett skumt sätt, väljer att sätta mig på rullen för att slippa nån onödig krasch.
Efter 30 min på rullen så smäller det, satan vad det smäller och jag håller på att åka av rullen som aldrig för men lyckas reda upp det på nån vänster, tur satan att jag inte körde på banan..
Efter ban passet så bytte jag om snabbt och stack ut en timme på vinterbiken, var rättså sleten kan jag säg.. så det var grymt att komma hem och ta sig en kopp kaffe och käka mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun