tisdag 7 februari 2012

Stod över morgon träningen idag och sköt fram den tills Torsdag ist..
Då det blev bara 3 timmar på velodromen!. Testade en lite tyngre utväxling idag med, kan säg att det var en grym skillnad, man kunde verkligen gasa på lite mer.
Det sista jag gjorde på banan var att testa en sprint, men trötta ben som jag hade efter tre timmar så vart resultatet kasst.. , men vet att jag kommer slå min tid med denna utväxling, bara att vänta in rätt tillfälle!
Nu ska jag kika vidare på Erik & Mackan
OBS! Säljer mina Shimano PD-7900 som satt på min tempobike under sommaren, länk till sidan: http://www.tradera.com/shimano-pd-7900-racer-pedaler-auktion_2512_148800157

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun