fredag 2 mars 2012

Lever Livet


Idag var det verkligen vår i luften, specielt när koskiten sprits på åkrarna, då luktar det vår i skåne!.
Fick jag ihop lite över 4 timmar, med en del spurter. Benen kändes bra efter gårdagens körning.
I morgoon så kommer jag köra distans med klubben, ska bli kul. Kommer nog bli nån kaffe med under passet, var ett tagsen man tjocka i såg nån fika under distanspassen!
Nu är det lite över två veckor kvar innan jag drar till Mallis, kommer antagligen bli Belgien direkt efter Mallis, och då menar jag verkligen direkt efter, kommer hem till swe den 31 mars och åker sedan igen den 1 april, skönt med stress så att säga..
Nu ska det slukas en eller två koppar kaffe framför nån grym film! :)
Ha det!
OBS bilden är tagen igår då det var sämre väder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun