måndag 12 mars 2012

Måndag och bara 5 dagar kvar!

Sitter nu och klunkar morgon kaffet, ska snart bege mig till Ya Resturangen för att bli fet! ;)
På schemat idag så är det bara lite lättare styrka, så kör bål en timme.
Helgens träning har vart sådär, blivit en del rulle på dom nya testcyklarna, han även känna av tempo cykeln, men var ut i lördags men punkterade efter en kvart, så vände hem och körde rulle i 2,5 timme ist för att jag blec väldigt otaggad att dra ut..
Och igår så blev det en grym distans runda på mtb biken, fast vi åkte bara på grus och och vanliga vägar, vi åkte över två fina "berg" med som gjorde rundan ännu fetare, efter att vi kom hem så bytte jag bike och körde en timmes rulle, bara för att jobba upp kadensen lite mer nu innan Mallis, så fick ihop lite över 4 timmar igår, men skulle ha behövt mer.. Men det löser jag i veckan !
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun