lördag 31 mars 2012

Mallis lägret!


Nu är jag tillbaka i Sverige igen, fast blir bara här i ca ett dygn, för i morgon natt så beger jag mig ner till Belgien med några från laget, är grymt taggad för att få börja tävla lite!
Mallis har vart underbart, mycket sjukt fin cykling med laget och en hel del berg.
Kan säga att jag är rättså trött, kände det när man skulle rulla igår, benen orkade knappt dra runt..
Lyckades även slipa mitt pers bästa upp på piggen nu i veckan med!, det gamla låg på ca 42 min och det nya på 38,20. Kändes bra att jag kunde åka på den tiden på slutet av lägret, då man oftast brukar känna sig död.
Om det är bra internet nere i Belgien så kommer det komma lite mer uppdateringar!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun