söndag 15 juli 2012

Fin helg!

Passet igår tsm med Fredrik gick fint, fast han hetsa lite i början.. fick ihop timmarna och intervallerna som skulle avverkas!
Efter passet så han jag knappt bli människa igen innan vi skulle iväg till Pappas syster som hade 50 års fest!
Det var en riktigt trevlig kväll, maten var underbar.
Riktigt kul att träffa en massa som man inte hade träffat på över 5 år.
Kom hem rättså sent och kunde knappt somna, konstigt nog. Så dagens pass fick jag skjuta fram nån timme, så fick åka ut själv.
Benen kändes och röven inte lika så... men så blir det efter 28 timmar i sadeln på 6 cykeldagar!
Men motvinden som jag hade den sista timmen var fan inte kul, helvetes jävlar vad jag hatar motvind, speciellt när man har lågt blodsocker och en röv som smärtar..
Barsen jag gjorde blev väl en flopp om jag ska va ärlig, dom är goda med det är som gröt när man tar upp dom ur fickan, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun