fredag 13 juli 2012

Går dagens vila satt gött, och den sjukt goda grillbuffen på SteakHouse, dock förstörde min natt sömn pga för mycket käk, hade nått grymt ont i magen när jag skulle sova... men värt var det!
Under dagens pass så fick Berra och jag besök av Malin Rydlund, och för att hon inte skulle få nån motvind på sig när hon skulle hem så fick hon bestämma en stor del av rundan, fröntimmer...
Men benen och kroppen fungerade fint och vädret med, fast lite väl blåsigt var det nog!.
Fann även den ultimata träningslåten, iaf en av dom. Intro-The XX. Många som hört den och det finna en massa remxer på den med, men originalet är ändå grymt som sören,http://www.youtube.com/watch?v=gar9E2tEA1Q.
Ska testa att göra egna bars idag, så ska snart åka iväg och handla allt som ska i smeten, hoppas bara det smakar gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun