söndag 1 juli 2012

Hej bloggen, det var ett tag sen va?

A nu var det verkligen ett tag sen jag bloggade här, tänkte att det är värt ett till försök!. För säsongen har gått helt oki, visst finns det några race som man vill plocka bort från listan, men det går inte. SM är ett av dom tragiska racen, lyckades skada mig veckan innan, så timmarna på biken kan man räkna på ena handen. Kanske inte den bästa formtopps träningen. Men nu är skadan borta och det tackar jag Sports Med i Kristianstad för! Jag har med känt att jag är en bättre cyklist än vad jag va föra säsongen, så min vinterträning har verkligen gett fina resultat! Racen som jag nu ser fram emot är dels Tour Of Jämtland och kortbane SM som går nu på Lördag!. Försöker att pricka in en rättså fin form nu till kortbane, så vi får se hur det går! Har förövrigt sagt hejdå till Dalarna med efter 4 år, dags för att dra fram den där sexiga skånskan igen känner jag, men det går trögt det där.. Idag fick jag ihop ett fint pace pass med Christian Bertilsson, grymt bussig kille som ställer upp med bil och support under passet! Vi träffade även på ännu en Christian, fast han här liknar en jätte, iaf jämfört med mig. Nu ska jag ut och puttsa upp biken så att jönsson kan tappa hakan när han ser glansen på den! Bilden ni ser är från SM tempot, även det var tragiskt, och satan vad ont det gjorde i röven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun