lördag 24 oktober 2009

Lördag!


vakna ca halv 2 idag, blev paff som fan när jag tittade på min klocka o såg hur mkt hon var när jag själv trodde att den bara var 11,men men, jag gick upp, fixa lite frulle, för att sen kunna sätta mig vid datan ett tag. Sen gick jag ner till ica för att handla, alltid lika kul o handla;). O nått jag hade o se framimot var ju cykelpasset med min älskade pannlampa, fy fan vad kul det är o köra på stigar när dte är mörkt o ha en fet pannlampa som lyser upp hela skogen, finns fan ingen roligare träning än det! men tyvär så höll bara lampan i ca 20 min, så det vart svår cyklat ett bra tag:P, men jag tackar mina två tränings kompisar för ett nice pass;) nu väntar duschen sen ska jag hem o kränga hos sebbe! ha det nice alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun