tisdag 19 januari 2010

Segaste bloggen!


Idag så är det plugg i skolan till kvart över 3 som gäller, sen ska jag hem o valla mina skidor för att sedan dra mig en tur, vet inte riktigt hur jag ska köra men det blir väl tävlingsfart för hela slanten. I helgen så har det inte vart så mkt o träna, har känt mig nått enormt seg hela helgen, känner fortfarande av det, men det skiter jag i nu för jag vill träna!
Och nu är det bara 8 veckor kvar tills man drar sig till mallis på träningsläger, längtar nått enormt mkt!!
Och under jullovet så passade jag på och köpa en lekhoj, så det blir en del körande på kvällarna;) har ävern bestämt mig att jag ska göra en mini satsning på 4x, ska även köra 4x sm som går på hemma plan för min del, nämligen på vansbros grymma 4xbana! Längtar en aning!
Detta va allt!
Ha det nice alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun