onsdag 3 februari 2010

nämen tjenare på dig älskade hammaren..

Nu så har jag och dom andra cyklisterna på vuc precis anlänt till sälen, det var snöstorm i princip hela vägen upp, och det sög kan jag lova!..
Efter några timmars åkande så var det bara backen kvar, det tog väl lite över timmen för min del att komma upp till Rödbäcksnäs. Men jag kan lova att jag väggade rättså gött efter en stund, så jag var tvungen och släppa det övriga gänget och ta mig upp på egen hand. Det var kämpigt kan jag lova!, men jag är glad att jag inte satt mig i bussen imed att jag har precis vart sjuk i över en vecka, så mitt första pass var ett mördarpass.
Nu ligger jag här i sängen och längtar efter maten!
Skriver mer imorn efter skidpasset.
Ha det gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun