söndag 20 juni 2010

Helgens race!


Lördagens race var inte alls som jag hade hoppas på... Redan efter starten så kände jag att det skulle bli ett tungt, men jag bet i och körde, efter tre varv så kände jag att benen började piggna till med dock tre varv för sent, men jag kom in som 5, mest nöjd över att jag inte bröt!
Dagens race så va mina ben bättre än gårdagens, men jag fick aldrig riktigt in nått bra flyt i åkningen. Redan på första varvet så åkte Tommas, John och Felix punktering. Det blev en trio med mig, Pontus och Mathias, den höll i ca 1 varv, på tredje varvet så var det jag och Mathias kvar, men jag gjorde en fartökning i en av dom brantaste backarna och Mathias släppte, och luckan blev större och jag höll in i mål, en väldigt skön känsla och sträcka händerna i luften över mål linjen!
Nu i veckan så ska jag åka Racer SM i Sollerön, kör onsdag och torsdag. Ser verkligen i fram imot det!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun