måndag 8 november 2010

Cyclo cross TT

Söndagens lopp gick bättre än förväntat i med att sjukdomen som jag nästan vart helt frisk i från var så tätt inpå.
Ledde det första varvet tills Paul satt in en stöt som jag fick låta bli att gå på, körde själv i ca 2 varv, sen kom det en åkare bakifrån som jag med fick släppa...., men sen så kom det en fin grupp som jag kunde ligga med, vi kom ikapp tvåan igen, vi var samlade fram tills några 100 meter innan mål, jag kunde tyvär inte va med i spurten, men jag var precis bak, blev 4!, så jag är nöjd, trodde i starten att jag inte skulle kunna full följa, men det gick!.
Imorn så åker jag upp till Falun igen och kan komma tillbaks i min träningsrutin igen!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun