söndag 26 juni 2011

SM avklarat!

Igår natt kom jag hem efter SM veckan på Sollerön, veckan har vart helt OK, fast det hade kunnat var lite finare väder kan man tycka!.
I fredags så kördes Herr Elit loppet, av ca 140 startande så kom jag in på en 44 plats, är rättså nöjd över det, men hade nog inte kunnat köra så mycket bättre, det var väldigt svårt att komma iväg från huvud klungan dom två sista varven så jag valde att va kvar i klungan för att invänta klungspurten som gick hyfsat!
Nu blir jag bara hemma en vecka innan jag åker vidare på Halmstad för att köra kortbanen SM som går inne i centrum, loppet kommer dessutom gå på tv, svt!.
Direkt efter det så åker ag vidare mot Tidaholm för att köra U6, ska bli grymt och se om kroppen klara av 7 hårda race på rakan!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun