söndag 24 juli 2011

Saknar cyklandet


Har nu dragits med en skada i höger ben i nästan två veckor, har kunnat träna två ggr o tävlat en, men känner att racet skulle jag ha hoppat över.
Menmen, var väl för taggad?. Men racet va en deltävling i skånska Gp-veckan som jag sett fram emot så mycket, men kunde köra det sista racet av tre! Hade inte så stora förväntningar på mig själv imed att jag inte tränat nått under hela veckan, ville bara ta mig i mål..
Men när racet väl kommit igång så kände jag mig hyfsat pigg ändå, kände inte av skadan heller, så jag gasade på mer och mer, men sen när det va ca 10 min kvar börja jag känna lite mild smärta, men tänkte inte så mycket mer på det, ute på sista varvet så var det några cyklister framför mig som kladda till det som bara den, sådär va va dom bra placeringarna borta, men spurtade om en topp 20 placering. Efter racet så blev jag bara stelare och stelare, och fick sedan stå över racen som va kvar av skåneveckan.. Nu laddar jag och kryar till veckans race och hoppas att jag kan åka alla!


På bilden så ser ni mig och Fredrik Frykberg (Motala AIF CK Elit) i en liten utbrytning som tråkigt nog inte höll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun