onsdag 10 april 2013

Skåne och vår?

Enda sen jag kom hem från Belgien så har vädret varit
super, sol och fågel kvitter från morgon till kväll!.
Idag så hade jag tänkt att hojja, men en växel vajer strula till det som bara den, fick stå och meka cykel hela eftermiddagen istället, utan nått resultat!, efter ett antal sjuka utbrott så slängde jag cykeln i bilen och körde in till Lasse på Mc center. Körningen dit kan nog ha varit den mest lagbrytande körningen i mitt liv, hade bara en 30min på mig..
När jag väl kom dit så räddade han mig, han fick igenom vajern på ett nafs!. Den lättnaden när det var klart efter en hel eftermiddags slit var gudomlig!.Kom hem igen, och valde istället att tvätta cykeln, lika bra för mitt knä att vila en extra dag!.

Nu sitter jag här och stoppar i mig bacon, enbart bacon, med lite vatten.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun