torsdag 25 mars 2010

Tävlingen igår gick sådär, det var sprint lopp som gällde och dessutom så var det en del tävlingen i Tjeckiska cupen!
Idag så körde vi den så kallade kunga rundan,tre begr var dte som vi skulle upp på, har glömt namnen på dom. Den första stigningen sög, mina ben var inte med för fem öre!
Men efter den så vaknade dom till liv, sen var det piggen som gällde, slog mitt rekord från förra året med ca 3 min! Är rättså nöjd!. Det sista berget var kortare än dom andra men brantast, det känds bra i bina dör med! Har fått en ny sponsor med, GripGrab är det som gäller!
Nu är jag grymt slut i benen, ska bli skönt med vila imorn !
Ha det gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun