onsdag 3 mars 2010

Våren har kommit till skåne!


Idag så har det vart skinande sol och några plusgrader, så jag passade på och dra mig ett distans pass. och när jag rullade ifrån gården så kom jag på att jag glömde alla energi kakor hemma men jag pallad inte vända, så jag körde ut på rundan som skulle bli mitt värsta pass i hela mitt liv utan att veta av det!
Väggade så gött när jag hade ca 3 mil kvar, och den sista biten så var jag till och med tvungen och stanna vid väggkanten så att jag inte skulle svimma på cyklen, fick väll stanna 5-6 ggr under dom tre milen. Men hela rundan blev 10 mil, så jag är nöjd, imorn så är det intervaller som gäller!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun