söndag 19 februari 2012

Febrig

Lägret som vi har haft nu har gått bra, förutom att långfärdsskiskorna sög..
Benen har vart helt ok, var ett bra tagsen jag kände att det gick att åka snabbt på biken, så den känslan var skön!
Idag så har jag tagit det lugnt, vaknade upp med huvudvärk, nackvärk och skinkvärk efter alla krascherna från skrillpasset...
Men det börjar släppa lite smått nu!, och sen är det bara en vecka kvar tills jag ska hem till Skåne, ska bli skönt!:)
Helgen som kommer så får ni gärna komma och besöka Ya arena, för Trek Sweden racing ska ha ett velodrom läger, så om ni vill se proffsiga killar köra velodrom för första gången så kom dit på Fredagen mellan 17-20,30 tiden!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun