onsdag 29 februari 2012

Ännu en dag på pärlan!

Idag fick jag ihop 4 timmar,att köra med smågrabbarna från cyclesport teamet blev inte av, då dom fega ur.. dom skulle köra mtb ist. Men rutten gick snabbare än vanligt så jag blev tröttare än vanligt..
Men rundan blev grymt rolig, ca 40% av rundan blev på vägar som jag aldrig nånsin cyklat på förrut, en del grusväg med!
Nu är det bara 15 dagar kvar till Mallis, som jag längtar, ska bli underbart att smutta på en fin kaffe på nått fint cafè efter en grymt hård backkörning.
I morgon så ska det bli lite mer intervall körning på passet, ska försöka plocka ihop 4 timmar igen, hade vart bra i sånna fall!
Dyker upp bilder på biken i morgon med, så håll koll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun