torsdag 1 mars 2012

Årets första Backintervall!


Idag så blev det lite backintervaller i "ÄppelRiket" Vånga.
Finns en backe som duger, fast tar ca 1,40 att köra i så är det är verkligen fullgas från början till slut.
Cyklade ut kll 9 i morse då det fortfarande var dimma i luften, men det var ca 7 plus så jag klaga inte!, körde en del omvägar så fick ihop en timme innan jag skulle börja ta i, kändes att det var ett par månader sen man var och körde intervaller i nån backe, men väckte igång mina bergsben lite smått efter ca hälften kört, efter 40 min så begav jag mig hemåt, fick turen att ligga hjul på en traktor dom första 25 min, underbart, fast sen fick jag kämpa själv i motvinden dom sista 30, fy fan.
Men kom till SnappHanekrogen i rättans tid då familjen stod och vänta, sena som tusan med andra ord, men drar en vit lögn och säger att dom var i tid ;)
Att avsluta ett pass med raggisar och fläsk var perfekt!. fick sedan ligga på hjul på våran bil hem efter käket!
Han knäppa en bild med på Biken, njut nu, för det gör jag varje gång jag ser och sitter på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun