onsdag 7 mars 2012

10 Dagar

Tiden brukar inte gå snabbt när man längtar efter nått, men tiden fram till mallis, den flyger fram!
Idag så körde jag bana, benen kändes halvtunga, men skulle bli trött idag så det var bara att köra, överlevde min slakt.
I morgon så ska jag sitta på tc biken igen och köra, inte så många pass kvar på den som tur är :).
Har vart ledig idag med så har bara tagit det lugnt, rakat ben och vart o köpt ett par stödstrumpor som förhoppningsvis ska göra mig pigg mellan passen på mallis ;).
Har precis smällt i mig spagetthi och köttfärsås med, så väger antagligen en bit över min normal vikt för tillfället, men jävlar var gott det är med mat!
Nu ska jag dricka lite honungs te, och honungen vet nog dom flesta vart det kommer ifrån!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun