tisdag 13 mars 2012

Tisdag och 4 dagar kvar!


Vädret idag, iaf värmen är strålande, 6 plus redan när jag steg upp vid halv 8 tiden!
Så jag njöt till tusen när jag satt och tittade ut och såg hur snön smälte med kaffe koppen i handen!
Dagens träning ska bli hård, utecykling i nån timme sen en timmes velodrom kröning som avlsutning, det brukar bli tungt för benen, men för att återhämtingen ska bli så optimal som möjligt så kommer det nog bli en del pannkaks lagning ikväll, var ju trottsallt ett tag sen!
Ska med börja packa fram(leta fram) en massa onödiga saker som tvunget ska med ner till mallis för snart så smäller det! ;)
Börjar sakna att träna tsm med killen som syns på bilden med,att få höra alla hans hyss och underbara historier under ett pass gör träningen så grymt mycket bättre!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun