tisdag 3 juli 2012

Det verkar strula lite för Blogspot känner jag, iaf för mig när jag ska skriva inlägg.. Idag så blev det är lugn 4 timmars sväng på små, grymt fina vägar här hemma i Skåne, träningen kan inte bli så mycket bättre! Kände mig sjukt seg i början, kan va 4x4 passet som jag smällde av på trainern igår, funderar på att lägga in ett sånt pass i veckan nu, behöver kunna klämma mer watt!. Under kvällskvisten så blev det pannkaks stekande, blev en hel del flippande kan jag lova! Kommer i morgon att åka iväg med Christian Bertilsson och Fredrik Olofsson till berras sommarställe nånstans djupt in i skogen för att ladda lite extra och hämta krafterna inför kortbane SM som går på Lördag. Känner på mig att det kommer ske en hel del sjuka saker, då menar jag sjuka saker, tex jaga vildsvin med en smörkniv kniv, tävla med att käka råa fiskar,, aa bara sånt som berra kan komma på, som man sedan blir tvingad till.. Men det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun