onsdag 8 augusti 2012

Lite Bilder Från Kalmar Gp

Har sen Kalmar fått ihop två st flopp pass, benen och huvudet har inte riktigt vart på sin plats med andra ord.
Men hade idag mitt sista sten hårda pass nu inför Tour Of Jämtland, så det  kändes rättså OK efter ca 3 veckor med sjukt bra träning!
Åker upp på fredag till Sälen för att träffa upp några från laget och några andra från Trek!.
Ska köra vasan sen på lördagen så det ska bli skoj, ska väl mest va där till hjälp, knuffa och ge ut gels och bars till dom som behöver!.
Kommer efter loppet bo lite i Falun innan jag beger mig upp till Jämtland !
Är stört taggad till den touren så ni anar inte!
 



Bilder från Kalmar har Ola Karlsson tagit, han kan det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun