lördag 28 januari 2012

Lördag!

Maten sitter fint i magen nu som jag nyss tryckt i mig, väntar bara på den goda koppen av Zoega kaffe!.
Idag åktes det distans, allt gick fint och jag hade planerat in en extra rutt över solarvet.
Men när vi närmar oss Sågmyra så är det en "bonde" som plogar sin infart till gården, och han har ingen aning om att vi kommer och backar rakt ut på stora vägen och och vi tvärnitar för att inte åka i trakorn, men jag och mina värdelösa Biltema däck slår i backen rättså hårt och kasar över hela vägen, hoppades som fan att vi inte hade nån bil på omkörning, för då hade jag inte suttit här..
Mitt knä får en del stryk, men tänker hoppa på biken igen efter en stund men då märker jag att ena pedalen ligger runt omkring biken i bitar.. Där försvann min extra rutt..
Får sedan cykla men en fungerande pedal i den sista 1,30 tim..
Nu är jag lite stel i benen men fick ihop 4 timmar iaf.
Nu är kaffet klart så ni får ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun