måndag 16 januari 2012

Omnium


I helgen så åkte jag min första Omnium cup för vintern.
Hade planerat en bra träningshelg så att jag kunde komma ikapp lite i träningen efter nån dags sjukdom.
Racet gick så där, slutade 4 i sammandraget, men det var en grym helg!.
På lördagen började jag helgen med ett skate pass uppe på lugnet, åkte lite intervaller och avslutade med teknik, sedan var det race som gick sådär, var lite nöjd över poängloppet, men känner att jag måste komma igång med lite kortare och hårdare intervaller nu efter höstens träning.
Söndagen så var det lika, benen vara tunga, men åkte hyfsat på scratch loppet.
Efter Omnium så tog jag det lugnt för att ladda för ett nytt skate pass, körde 4x4 och avslutade även detta pass med lite teknik!.
Känner att jag fick till en hyfsad träningshelg!
Slänger upp nån bild med från mitt 4 km förföljelselopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun