tisdag 4 september 2012

Svanesunds Fiaskot

Helgen som var så var det ju dags för SS 3 dagars.
Var laddad som vanligt till prologen, fast han inte med den uppvärmning jag velat, men kom till start hyfsat uppvärmd, prologen kändes sådär men efter att jag kikat på resultatlistan så såg jag att jag förbättrat mig med hela 9 sek från föra året, och det känns som en del på den korta sträckan vi körde på, så det gjorde mig nöjd över min prolog.
Gp gick helt ok, benen kändes bra, hjälpte laget och slet mig i mål.
Tempot på eftermiddagen var ett kasst lopp, fick inte till nån flyt för 5 öre, var bara trött.. Efteråt så kände jag att det ömade i höger knä, tog inga snabba slutsatser och laddade inför linjet som var på söndagen.
Vaknar med smärta i knät och det blir inte bättre, väljer då att ställa in racet, får stå som langare ist tänkte jag, och så blev det.Idag känns knät bättre och ska testa på en rullrunda i morgon, så om det är någon hemma i trakterna i morgonkväll så häng gärna med :)
Prologens början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun