måndag 5 november 2012

Bättre sent än aldrig!

Ska börja skriva lite här igen, vet att jag har sagt så många ggr, men ändå lagt av efter ett tag.
Så kommer det va, men jag kommer aldrig sluta helt ;) .

I morgon börjar jag med min första uppbyggnads period, ska bli grymt skönt efter en viss tid med lite alternativ träning.
Säsongen till nästa år är nått jag går och laddar till, nytt lag och nya möjligheter!.
Vi är ett grymt skönt gäng som kommer ha det roligare än alla andra lag, och vi kommer vara bland dom bästa, det känner jag på mig!
Killen som har dragit igång detta, nu med kallad för Gud är en förebild för mig, är man som han så är man helt enkelt Gud, så dom som tvivlar på Gud, sluta tvivla, för Gud finns, nu var det sagt.
 Kommer om nån vecka med åka upp till Falun på ett så kallat Velodrom läger, för mig själv. Tar även chansen i akt att träffa alla vänner som jag umgicks med när jag bodde där, ska bli sjukt kul att få komma upp igen, var ju ändå ett bra tag sen jag var där!
Hoppas bara att min velodrom bike hänger kvar där, på kungatronen ;)
Håll ögonen öppna, för när som när ingen anar det, så kommer det ut vart jag tar vägen till nästa säsong!

Au revoir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun