söndag 11 november 2012

Ensam Helg På Biken

Dagens 4 timmars pass gick riktigt fint, dom tre första timmar var vädret ok, men mot slutet så kom regnet och vinden..
Fick ihop lite drygt över 10 mil i runt omkring i snapphaneriket, grymt trevliga vägar finns det här runtomkring som slingrar sig väldigt fint över kullar och sjöar.

Hade nått att se fram emot, en gåsamiddag på Snapphanekrogen, som är enligt mig Skånes bästa restaurang !.
Så för att göra hungern maximal inför middagen så rörde jag aldrig mitt bar jag hade med mig, drack bara vatten.. Sånt är jobbigt, speciellt mot slut timmen när man kör igenom en by och känner all doft från maten som lagas i dom flesta husen..

Maten vi fick gjorde helgen perfekt, grym träning, bra motivation och sen fint käk båda dagarna, ibland får man ha det för bra!

God Aften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun