lördag 10 november 2012

Höstens Första Distans

Idag vid lunch drog jag mig utåt mot landsbygden, kal mark med åkrar och en massa små vägar som är ojämna och håliga, gillar det!
Skrämde även iväg en flock med små grisar, eller jag blev nog lika rädd som dom..
Mot slutet så körde jag verkligen
Blodsockret i botten, den känslan är sjukt skön när man har nära hem, kunna gå in med skor och kläder på och öppna kylskåpet, är i himmeln med andra ord.
Men nu hade jag en timme kvar av passet så fick plåga mig hem med andra ord.
Men jävlar vad gott det var med käk!
Och nu väntar jag på ryggrads sten från älg, potatisklyftor med cocosmjölk, kommer smaka gott!
Bilden är tagen på en väg som jag gillar, brukar alltid ta den på vägen hem under mina pass, den är kort men ändå grym! Ligger dessutom bara några hundra meter från gården där proffset Christian Bertilsson bor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun