fredag 9 november 2012

Fredag, helt okey!
Gympasset gick väldigt fint idag, kände att jag fick ut det mesta och fick in en helt OK teknik på min frivändningar, men det kommer med tiden!
TC passet nu under kvällen gick bättre än förväntat, blev till och med ännu mer sugen på träning när jag satt och körde mina int än vad jag var innan jag satt mig, en skön känsla helt enkelt! :)
I helgen så väntar det en hel del distans, fast inte lika mycket som Senior.. så hård och härdad är jag inte..
Men det ska bli skönt att komma ut på vägarna igen, har redan börjat planera lite av rundorna, men den mesta tiden ska mest gå åt att hitta nya vägar här nere i söder!

Var och hämta en ny bil idag, som förhoppningsvis kommer dra mindre soppa en än den omtalade kuban bilen har gjort, bakhjuls drift även på denna med så kan fortsätta med mitt sladdande!! ;)

Buenas noches !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun