torsdag 15 november 2012

Distans Med Gud

Idag så har jag varit och besökt Fredrik "Gud" "Balten" Olofsson nere i Sölvesborg, ett av Blekinges finaste ställe och ett av Sveriges finaste ställen under sommartid!.

Jag beordrade han att ta mig på helt nya vägar, det gjorde han.
Vi körde en bra stund vid kusten, riktigt fin cykling bjöds det på, ett riktigt guld palats det där Sölvesborg.
Benen kändes lite halvdana enda fram tills timme 3 då jag skulle börja spurta lite. Då kändes det som om dom väcktes till liv och jag blev helt plötsligt piggare!.
Efteråt så bjöd hans Kära Matilda på käk, god pasta, sås. Det är såhär det ska vara!

Imorgon är det tidig uppgång för att hinna med ett pass på kärleks TCn innan jag sätter mig på tåget som ska ta mig upp till Sthlm!

Dot sins !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
benny Sonesson, 20 år kommer från Skåne men studerar i Falun